21/12/2017

Wolvega – Ruim veertig ouderen die rond de Kerst alleen zijn maakten woensdagavond gebruik van een gratis Kerstdiner bij Van der Valk Hotel in Wolvega. Dit is een initiatief van het Nationaal Ouderenfonds in samenwerking met Van der Valk Hotels in Nederland. In Wolvega was de organisatie in handen van het bestuur en vrijwilligers van de Onafhankelijke Seniorenvereniging Wolvega (OSW).

Vervoer

De ouderen werden op deze avond gebracht en gehaald door enkele leden van de Lionsclub Wolvega e.o. Deze serviceclub doet dit al vele jaren. Ook de Griffioenbus voor vervoer van mensen in rolstoel werd ingezet.

Burgemeester sluit de 100 dagen kennismakingsbezoeken af

Burgemeester André van de Nadort en zijn partner waren op deze avond ook aanwezig. Van de Nadort vond het geweldig dat velen zich voor dit project inzetten. Voor hem was dit de laatste kennismakingsbijeenkomst van ‘De eerste 100 dagen  burgemeester’. “Ik heb deze periode heel positief ervaren en heb een goed beeld wat zich zoal in deze mooie gemeente Weststellingwerf afspeelt”, aldus Van de Nadort. Menig oudere maakte de opmerking “wat een aardige man is dat”.

(Foto: Lenus van der Broek)